kumsalada3 ben de yeni öğrendim 3 yıldır bir türlü 2. Çocuk olmadı. Gebelik oldu 3 kez ama hep sağlıksız oldu en son yapısıklık oldu kürtaja bağlı onu da düzelttik 10 ayda iki kimyasal yaşadım.2 kez histeroskopi oldum doktor yeni farkına vardı. Ben endişeliyim bu yüzden mi sağlıksız gebelik oluyor acaba. Sorun olsa hiç gebe kalamazdın diyor doktorum sizce ne yapmalıyım başka doktora da mı görünsem? Bu şekilde gebe kalan da çok bilemedim