Ozlmcan ben yaptım evde 😊 çok güzel ve özel bir anı oluyor, eşim öğrendi bana süpriz oldu. Masa üzerine iki renk örtü serdik yarı yarıya, Pembe ve Mavi kalıplara cupcake yaptık, yine pembe ve mavi kağıt kovalara Mısır patlağı, iki renkte balonlar, peçeteler, pipetler ve bardaklar koyduk. Bi tane mini Pasta iki renkte mum vardı 😊 balon patlatma yerine ben kutudan çıkan balonları daha çok seviyordum eşimle kutu hazırladık içine balon rengi koymak ona kaldı 😊 bazı insanlara saçma geliyor ama ben öyle düşünmüyorum tavsiye ederim. Niye yaptım demezsiniz ama belki niye yapmadım dersiniz 😊 inşallah sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun.