irbtn Merhaba 34 yaşında 6 yaşında bir çocuk annesiyim diğeri de yolda şimdilik. İlk hamileliğimde hiç bu kadar çarpıntım olup halsiz olduğumu hatırlamıyorum. Genel olarak demir eksikliğim sebebi ile ilaç kullanıyordum ama bi süredir bırakmıştım bebekle birlikte bu hafta tekrar laca başladım ama çok düzensiz nabzım biraz yürüsem evi süpürsem hemen nabzım yükseliyo buna benzer şeyler yaşayan var mı
burcuo irbtn Geçmiş olsun, ben de tansiyonum normal olmasına rağmen bir ara çarpıntı sorunu yaşadım, nabız 100-110 falan çıkıyordu ama beni sarsıyordu. Demir ilacı kullanalı beri çarpıntı hissetmiyorum, nabız yine yüksek ama beni pek etkilemiyor şu an
irbtn baltuntas tansiyon aletimiz bozuldu ölçmedim ama iki gün önce doktora gittiğimde 12/8 çıktı normal tansiyonum 10/6 tahlil yapıcaklar tiroid olabilir dedi
irbtn burcuo iki test yaptırdım kan sonuçlarına göre muhtemelen başlayacağım bende umarım o sebepledir ve geçer benim 130 -120 arası çıkıyo nabzım