Bumah Yere sabit hoppaladan kullanmıştık biz de. Yürüteç gibi parmak ucunda yürüme olayı olmadığı için önermişti doktor. 5.5 aydan sonra kısa süreli kontrollü başladık, 6 aydan sonra oturmaya başlayınca daha rahat kullandık. Oğlum zıplamayı çok seviyordu, baya eğleniyordu hoppalada. ☺️