Selam kızlar
Ben 30+5 gebelik haftamdayım gebeliğimi öğrendiğimde 56 kiloydum şimdi 63 kiloyum yaklasık 20 gündür 64-65 arası gidip geliyordum bugün bi baktım 63 kiloya düsmüsüm bu normal mi çok yiyorum ara öğün ve 3 öğün yememe rağmen kilo alamadım bebeği etkiler mi bu durum cuma kontrolüm var ama kafam çok karıştı