neslihaner tugcekelessss iyi barii çok şükürr rahatladımm Hergün doktora gitmek istiyorum adeta günler geçmiyor çok korkuyorum tekrar düşük yaşamaktan
tugcekelessss neslihaner Allah korusun hiç kötüyü aklınıza getirmeyin ama doktora gittiniz de mutlaka söyleyin oda gereklı açıklamayı yapar
cccrn000 tugcekelessss bende 7+4 teyim iki gündür sabahları mide bulantısı ve kusma başladı biraz zorluyor inşallah çok uzun sürmez 🤭
tugcekelessss cccrn000 bende 7+3 aynıyız ☺️ ilk 3 ay mıde bulantısı sürer diyorlar ama kişiden kişiye değişir tabi ınsalalh uzun sürmez 🌸
cccrn000 tugcekelessss ayyy ne güzel iletişimde kalalım canım 🥰 4. Aydan sonra azalır dediler bana da ya bakalım inşallah artmaz 🤭
benzeynep kps benim kanama alanım vardı geçti doktor kullanma dedi ama ben nedense kullanmak istiyorum 🥹
kps benzeynep benimde doktorum değişti ilki yazmıştı 2.ye hala söyleyemedim unuttum belki oda bıraktırır ama ilk 3 ay tedbir amaçlı kullanan çok var en iyisini sen bilirsin 🙃🤎
meklc glhncsr ben de şu an 7+5 im dün doktor bebeği göremedi 5 haftalık kesesi dedi siz gittiniz mi acaba daha sonra
glhncsr meklc gttm şu an 8 haftalık yine bebek görünmedi kan değerim dusmye başladı düşük yapmayi bekliyorum artık nasip değilmiş olmadı bizim
Ayse_3065 meklc bende aynı şekilde 7+1 de gittim bebek görünmedi bide kesemde az büyümüştü.carsamba gidecem bir daha inşallah boş gebelik değildir.sizde yolk kesesi göründü mu
meklc glhncsr Rabbim sabırlar versin inşallah 🙏🏻 bu durumda insana ne denir bilmiyorum 🥲 rabbim en kısa sürede tekrar çiçek açtırsın