bende 3. ye hamileyim 2 sezeryan oldum birinci kolaydi ikincide nispeten daha kolay kendinizi nazlamayip yuruyup bol su icin kafayi mesgul eden seylerle ilgilenin tv film kitap gibi agriyi inanin hissetmiyorsunuz birde dogum sonrasi korse bana cok yardimci oldu karin ici basincini azalttigi icin daha dik durdum ve daha cabuk toparlandim. İnsallah kolay bir dogum olur sizin icin ve guzel anilarla ayrilirsiniz hastaneden tebrik ederim ❣️ Darisi biz 3. sezeryan olacaklara.