yarencan11 İnşallah canım Allah hayırlı sağlık ve evlat versin her şeyden önce ben de iki oğlum var bir tane kızım olsun istedim ama tabii ki de her zaman cümleyi kurmadan Rabb’im sen sağlıklı hayırlı evlat ver dedim vallahi şu an o da erkek gibi duruyor ama işte bir umut diyorum belki kızım olur pembe pembe giydiririm saçlarını tarar örerim eşimin de hani o kız çocuğu duygusunu yaşamasını isterim herkes çok güzel diyor erkek evladı da güzel erkek evladı anneye verilmiş gerçek aşk yani Allah sevgisinden sonra peygamber sevgisinden sonra yani insanın ilk önce imanı sonra da şu dünya üzerinde ona verilenleri sayarsak evladı yani babası abisi kardeşi annesi eşi hepsi yalan yani bir kadın için erkek evladı aşk ama Allah hayırlısıyla yaşatsın tabii