Arkadaşlar cumartesi günü doğum yaptım dün akşam da hastaneden çıktım daha 3-4 günlük bebeğim. Çıkarken liste verdiler bebek için muayene kontrol gidilmesi gereken bölümler vs. yazıyor. Bilateral Hidrosel (testiste su birikmesiymis) ve hipospadi yaziyor çok moralim bozuldu böyle yazıp olmayan oldu mu yani yanlışlık olabilir mi anlatamadım da kendimi sanırım