yenihamis3452 Ben de şaşırdım beninkisi 3 üzerinde çıkmıştı bebek için 2,5 altı olmalı dedi doktorum ve dediğim gibi 25 mglık hapın yarısı (12.5 mg) yeterli olur demişti ki yetti bir ay sonraki kontrolde hemen 2,5 altına düşmüştü. Sizin de 25 mg ile istediğiniz rakamlara gelmeniz gerekirdi demekki doz size yetmedi