esraa15 Zeynepkamil kadın doğum hastanesinde doğum yapanlar var mı orada doğum yapmayı düşünüyorum ama çok kararsızım
ozge9194 esraa15 ben de orada yapmayı düşünüyorum siz detaylı ultrason yaptırdınız mı acaba hastanede
anonimmom_ esraa15 perşembe günü ilk muayeneme gidicem memnun kalırsam bende orda doğurmayı düşünüyorum çok övülen bir hastane
esraa15 ozge9194 Ben ilk defa dün gittim 37 haftalık gebeyim detaylı Ultrasonu farklı bir hastanede yaptırmıştım devlet hastanesinde ilk defa gidiyorum burası çok övüldüğü için ve zorunlu sezeryan olduğu için buraya gelmeyi düşünüyorum ama çok memnun kaldım
esraa15 esrayvz25 Ayşe efsun hanıma gittim ama devlet hastanesi olduğu aynı doktor denk gelmiyor fakat hastanenin bütün doktorları çok iyi