shrbnkrks Selam hanımlar 13+4 haftalık hamileyim bebeğimin eşinin plesentanin rahim ağzına yapışmış olduğunu söyledi rahim ağzını kapatmış evde yatış önerdi herhangi bir kanamada acile gitmemi söyledi başına böyle birşey gelen oldumu
aybarsotti shrbnkrks benim de aynıydı 11. Haftada aşırı kanamam oldu. 17. Haftaya kadar yürüyüş ağır iş ilişki yasaktı yattım genelde. Sonra yavaş yavaş çıktı yukarı. Yatın kalkmayın
dilos178 shrbnkrks benimde o haftalaarda öyleydi hatta bi aksam yattigim yerden birden kanamam baslamisti ama öyle böyle degil asiri bi sekilde tuvalete gittigimde kocamannn bir kan pihtisi düstü ben bebek düstü sandim acile gittim serum igne vs yaptilar dinlendim bi süre evde agir is yapmadim, suan 21 haftaligim ve tamamen yukari cikti yani demek istedigim erken haftalarda böyle olabiliyor korkkmayin
nazire_uzun Plesenta previa diyorlar ona sanırım riskli bir durum benim de aşağı yerleşimliydi Plesenta sonra yukarı çıktı ama size rahim ağzını kapatmış demiş bol bol dinlenmeniz lazım ağır iş falan yapmayın doktor söylemiştir zaten ama cinsel ilişki falan da yasak oluyor bu tarz durumlarda diye biliyorum
eslemfidan nazire_uzun ne kadar sonra yukarı çıktı ben 5+1 de gittim kese biraz aşağıda dedi doktor 7. Haftada tekrar gel dedi o zamana kadar çıkar mı
shrbnkrks nazire_uzun aynen doğru dediginiz gibi plesenta previa dedi aşağı eğilmek yasak yukari doğru uzanmak yasak yürüyüş yasak cinsel ilişki yasak normalde ileri haftalarda yukarıya çıkıyor ama rahim ağzını kapattıgi için riski dedi ben devlet kontrolundeyim birde özel bir doktora gideceğim bakalim
selensel Benim de 15. Haftada ağır kanamam oldu o şekilde öğrendim benimki de rahim ağzını tam kapatmıştı. Sonra iğne, istirahat falan yattım bi süre. 18. Haftada yerinden ayrılıp yukarıya çıkmaya başlamıştı
ayazzz12 shrbnkrks 21 22.haftada çıkıyor yukarı beni çok korkuttu doktor ağladm üzüldm boşuna dediği kadar dinlenmedimde çünkü 5yaş kızım var ister istemez ev işi mecbur
Gamze3406 dgngr ilk defa duydum, bu durumu sonuna kadar yasayan biri olarak. Onca prof. Doktora gittim oysaki hic biri dusukten bahsetmemisti, sadece kanama riskinden bahsetmisti 😅 bilmediginiz seylerde cok yorum yapmayin.
dgngr Gamze3406 burda kimse doktor değil. Herkes yaşadığını biliyo. Plesenta aşağıda deyince herkes plesenta aşağıdayken yaşadığı şeyden bahsediyo. Önlem al diye dedik. Haddini bil. Sorma madem. Ben seni ultrasona sokup muayene eden doktor kadar bilirim demedim. Önlem al düşük riski olabiliyo dedim. Daha geçen gün aynı hikayeyle karşılaştım. Ama farkınız ne onu bilemem. Sen önlemini al . Gerisi Allahın işi
dgngr Gamze3406 burda sorup sorup hoşuna gitmeyen şey olunca laf edemezsin. Burda herkes sana yardımcı olmak amacıyla yorum yapıyo. Tabi ki uydurmak için yazmadım. Başıma gelmedi ama bire bir şahit oldum ve böyle bir ihtimal varmış ona göre önlem al istersen dedim. Beni azarlayamazsın. Saygısızlık yapma. O kadar peofosör doktora gittin ve yeterli bilgiyi aldığını düşünüyosun ve farklı görüşe ihtiyacın yok madem yazma. Sana zorla yaz diyen olmadı
yakutfamilia Bu haftalarsa aşağıda olabilşyormuş. Zamanla yukarı çıkıyormuş. Çıkmazsa normal dokuma engel ilerli süreçte. Rahmi kapatması daha fazla önem arz ediyor.
whsh shrbnkrks benim de bu şekilde olmuştu detaylı da düzeldigini öğrendim uzanırken ayaklarının altına kırlent falan bırak iyi geliyor ağır şeylerde kaldırma otur kalkmana dikkat et
Gamze3406 dgngr post sahibi ben degilim, yanlis bilgilendirme dolayisi ile yazdim. Dusuk riski yok kanama riski var. İkisi cok farkli seylwr
clementine16 shrbnkrks benim de o haftalarda aşağıdaydı, 17. hafta gibi yukarı çıktı ama herkesin hikayesi ve süreci farklı tabii ki sağlıkla ilerlesin inşallah🌸
betulozr O haftalarda benimde aşağıdaydı.Doktorum bu haftalarda normal olduğunu zamanla yukarı çıkabileceğini söyledi gerçekten de 16-17.haftalarda yukarı çıkmıştı.Bu süreçte progestan fitil kullanmıştım bir de ilişki yasağı önermişti doktorum