Melikesultan bana da 13 hafta da başta erkek dedi sonra unut söylediğimi yüzde 51 erkek ama kız da olabilir dedi heyecanla bekliyorum 16. Haftayı :) ama bende kız hissediyorum çünkğ buralarda okuduğum kadarıyla erkekler 13. Hafta da pipi gözüküyormuş