ntgctsn Doktora hep eşimle gittim, ama ikinci trimesterde ben de genel olarak gerginim. Son dönemlerde üzücü şeyler yaşıyorum, ona da yormuştum. Oğluma bile tahammül edemiyor gibiyim bazen. Psikolojik destek alıyorum. Sakinleşmek için bir sürü şey yapmaya çalışıyorum ama olmuyor