kubraplbyk Ben geçen sene Biruni hastanesinde Serhat Şen ile sezaryen doğum yaptım. Serhat hoca çok titiz çalışmıştı. İkinci sezaryenimdi, çabuk toparladım. Şimdi yine kendisine takipliyim, ama Liv Hospital Topkapı’ya geçti. Hastaneyi bilmiyorum henüz. Biruni de fena değildi. Travmatik bir süreç geçirmiştim, ölü doğum yapmıştım. Kadın doğum katında yatmadım. O sebeple o kısmına yorum yapamayacağım maalesef.