zeynepbaris Temmuz ayında doğum yapacak arkadaşlar tekstil için neler aldı . Bebek üşür diyorlar yazda olsa uzun alsam ne tür kumaş türü seçmem gerekir kullanıp memnun kalanlar var mı yada alışveriş yapan arkadaşlar öneride bulunabilir mi :)
Tomriscvn zeynepbaris canım bende haziranda doğum yapacağım alt üst takımları hep uzun kollu olanlardan aldım üşür diye onun yanında zıbınları kısa kollu aldım
zeynepbaris Tomriscvn Aldığınız ürünler kalite olarak nasıl peki bende uzun alsam acaba kumaş cinsi kalın gelir mi bilemedim ki 🥹🥹 🌺
Tomriscvn zeynepbaris müslin kumaşlar varya onlardan alabilirsin ben bazılarını öyle bazılarınıda pamuklu olanlardan aldım zaten çok kalın olmuyolar
deryaozturkk Pamuklu olsun diyorlar bende mayısta doğuracağım sonuna doğru uzun kollu aldım bebek sonuçta kısa kolluda alacağım