ayya09 Merhaba öncelikle guzel anneler :) 15 Mart çatlatma iğnesi oldum . 30 Mart kan beta hcg 32 çıktı 2 gün sonra 45 çıktı 44 saat sonra 75 çıktı yüzde 66 artmış :) 46 saat sonra ise 178 çıktı bunu yaşayan var mı nasıl ilerleme anneler :)