Missgod loyabloomm bu kese genelde (değişiklik gösteririr) erkek kesesi eğer kese üzerinden gidersek ama bazıları bebeğin sağdamı sol damı oldgna görede cinsiyet tahmini yapyr
Esma5566 Missgod krktumran loyabloomm NobleMom fato77 aslikok (Vajinal usg) bende tahmin alabilirmiyimmm🥰😘🫶🏼
kevseracer Kese sonradan degisiyor ki benim kızımda böyleydi sonra biraz yuvarlak gibi olup bir kısmı yayvandi keseyle alakası olmadığını söyleyen doktor cok
loyabloomm NobleMom ramzi teorisi nasıl oluyordu? O kadar merak edıyorumki bir oğlum var bide kız olsa ne güzel olur 🥰
NobleMom loyabloomm Karından ultrason bu değil mi? Sormayı unuttum. Vajinal ultrason da sonuç farklı olur 🤭
NobleMom loyabloomm Karından yapılan ultrasonda bebek kesenin sağ tarafındaysa(sağ alt-sağ üst) kız bebek. Bebek kesenin sol tarafındaysa (sol alt-sol üst) erkek bebek. Birde bebekten ziyade eşinin nerede konumlandığını görmek gerekir. Doğruluk payı baya yüksek ☺️
NobleMom tekcocukcok Canımız Annemiz, Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden “Resim Yükle” kutucuğundan yükleyebilir veya https://mutluresim.com adresine fotoğrafınızı yükleyip “Kopyala” kısmından bağlantıyı alarak yorum olarak paylaşabilirsiniz. 💜
NobleMom sule_ceylan Plasenta solda gibi erkek derim ama Ramzi teorisi daha küçük haftalarda ki keseden hesaplanıyor. 5-6 haftalık bir görüntünüz varsa eğer Ramzi’ye göre daha net cevaplayabilirim ☺️
sule_ceylan NobleMom kuzum bu 7 haftalık görseldi ondan öncesinde ultrason fotoğrafım yok maalesef suanda da 9 haftalık olucam elimde ki tek görsel bu, buna yorum yapabiliyor musun 🩷
dilaragecekoray NobleMom merhaba, bende 5+6yım vajinal ultrason görüntüm benimkini de yorumlayabilir misiniz? 🙏🏻🤍