Ben de bağışladım tüm organlarımı. Bunun günah olduğunu düşünmüyorum neden diye sorarsanız hadi diyelim o Orhan bekleyen biz olsak sırf her ağızdan bir laf çıkıyor diyip organı kabul etmeyecek miyiz? Toprak altında zaten çürüyüp gidiyor ki. Kemikler kalıyor sadece. Neden çürüsün gitsin? Şifa olacaksa tabi ki alabilirler. Dini boyutta bir sorun değildir.