nilay8534 doktorum bele kaşıklara şiddetli ağrı olmadıkça sancı ritmik olmadıkça ve su kanama gelişi olmadıkça korkma dedi. Bunlar bebeğin ve rahmin büyüme sancılarıymış. Aynı bedende iki farklı hamilelikle bile çok başkadır bir öncekiyle bile kıyaslamamak gerekiyormuş kasılma hissedince pozisyon değiştir dedi bana yürümek iyi geliyor