feyzaaltunakyuz 9+1 olduk bugün itibariyle belirtiler sanki kayboldu mide ağrılarım yok yani nirmal günlük insan seklindeyim acaba bebeğe bir şey mi oldu ilk gebeliğim tecrübesizim bu haftalarda belirti bir gelip bir gidebilir mi ?
Eboz feyzaaltunakyuz benimde ilk gebeligimde ağrım yoktu bulantim hiç olmadı Baya ağrılı geçiyor Korkmayın birşey.olmaz biraz durup geri kendini belki eder zaten
ikos35 feyzaaltunakyuz bende 9. haftaya giriş yaptığımda belirtilerim kayboldu ama dün 9+4 iken kontrole gittik herşey yolundaydı yani endişe etme bende etmiştim birşey mi oldu diye doktor normal olduğunu söyledi
feyzaaltunakyuz ikos35 bende sağlık ocağında kan ve idrar tahlili yaptırmıştım bugün içim rahat etmedi cumaya randevu aldım hem sonuçları göstermiş olurum hem de bebeğe baktiririm 🌸 sizlerde sağlıkla dünyaya getirin insallah 🌸
esra8samet ay bende iki gündür aynıyım 9+2 sanki bi anda yok oldu belirtiler gerildim biraz demekki sizde de olmuş