Komosii
Ben gittim ve kendisinden pek de memnun kalmadım. Hastaya olan tavrı pek hoş gelmedi bana açıkçası. 15 haftalık hamileyim ve bütün yaptırdığım testleri ve kontrolleri ayrıntılı bir şekilde kendisine anlattığım halde sırf ultrasonda bebeğe bakarken pantolonumu aşağı indirmeyip karnımı tamamen açmama rağmen daha önce doktora gittin mi! diyerek kendi çapında aşağılarcasına konuşması hiç hoşuma gitmedi. Ben bulunduğum şehirde iki farklı kadın doğum uzmanına ve aile hekimine gidiyorum ve kendim de her şeyi en ince ayrıntısına kadar araştıran ve ilgilenen biriyim. Daha önce de böyle bir muameleyle karşılaşmadım yani kesinlikle ÖNERMİYORUM.