Merhabalar. Hamilelik öncesinde Cedrina 50 mg ketiapin ilaç kullanıyordum uyku için. Hatta bebeği bilmeden 1 ay kullanmışım ama öğrenince bıraktım 2 ay oldu. O ilaçla uyuyordum. Bırakalı beri uyku sorunlarm var. Geç uykuya dalıyorum 2 saatte bir uyanıyorum ve uyandıkça tekrar dalmam çok uzun sürüyor. 2 aydır aralıksız 4 saat uyku bile uyumamışmdr. Artık sabrım kalmadı. Doktorum 14 hafta kullanma yine uyuyamazsan gel 25 mg başlayalım dedi. Bırakmışken başlamak da istemiyorum ama çok zorlanıyorum zaten bebek olunca uyku haram olacak bari şimdi uyuyaym diyorum. Bu ve benzeri ilaç kullanan oldu mu hamileliğnde? Bir sorun yaşadınız mı?