Ben bugün görüştüm bi genel cerrahla bana duphalac şurubu kullanmamı söyledi kendi kadın doğum doktorum tavsiye etmişti ama sadece iki gün iç demişti bugün cerrah tuvalete çıkarmadıkça o şuruptan iç emilimi yok zararsız bi ilaç dedi procto gvenoluunde kremini sadece memelerin üstüne sürmemi söyledi rahatlatır dedi ve doğum olarak da sezeryan önerdi