koyuncu94 Merhabalar, 13 haftalık önlem amaçlı serklaj oldum. Şuan 15 haftalığım. Kullandığım ilaçlar Elenatal Hamilelik 2, Demir ilacı ve Progestan. İkincş gebeliğim bu. İlkinde sanki daha çok ilaç kullanıyordum ben anlamadım. Sizler ne kullanıyorsunuz