melegim91 iyim güzelim valla çok şükür iyi biraz huysuz ama sağlık açısından çok şükür sorun yok sadece işitme testini geçmemiş o biraz huzursuz etti beni rabdevumu bekliyorum gidip baktırcam inşallah sorun yoktur kilosu sınırda demişlerdi çok şükür dün gittim kilosu boyu da iyi bende dikişleri aldırdım sadece karnımın içi halen ağrıyor dokununca falan buna da şükür sen nasılsın