Biz 7 aylık evliyiz 28 şubattan bu yana korumasız ilişkiler yaşadık ve benim hastalığım normalde 23 Mart olacsjtı olmadı 30 martta kadın doğum doktoruna gittim alttan muayene etti gebelik kist fln yok dedi 2 gün sonra hasta oldum ama az sonra yine geldi ped kullandım ama yine az diğer hastalıklarım gibi değildi sence sizce neden bugünde uzayan akıntı var korumasız ilişki yaşadık bu döngü nedem değişti 6 aydır hep korundum ertesigün hapı bile kullandım bu ay ümitlendik ama olmadı adetim de düzgün olmadı pek hep az az