Busee3838 çift embriyo transferini ben istemiştim aslında bi kere bahsetmiştim transfer günü netleştiğinde doktorum tarih ve detayların belirtirken çift transfer yapacağını öğrendik beklemiyordum açıkçası daha önce leep geçmişim var. 12. Haftalardaki detaylı ultrasonda 25 mm rahim ağzı ölçümü yapıldı. Bende panik atak bi karaktere sahibim bu haftalara gelmek kafamın içinde imkansız gibiydi çok korkularla geçti fakat 20. Haftalardaki detaylı ultrasonu başka bi doktora gittim halada onda devam ediyorum o muayenede ki ölçümden beri stabil ilerliyor 38 39 mm hep. Ben bu haftalara kadar kendi kendime zehir ettim aslında gayet keyifliymiş ben fark etmemişim. Zor zamanlar yeni yeni başladı. Korkular vs her anlamda :) ama tek olsada bu böyle olacaktır diye düşünüyorum. Tek gebelik hiç yaşamadığım ve ilk tecrübem olduğu için zorluk konusu kime göre neye göre zor gibi bi durum bence değişkenlik gösterir. Şuan 2 haftadır falan başlayan yatmadığım zamanlarda yaşadığım yoğun sırt bel ağrılarım ve bebeklerin ikisi de makat geliş olduğu için aşağıya doğru sürekli tekmelerinin verdiği rahatsızlık hissi dışında sorun yok bence 😅 birde doğduktan sonrasını düşündükçe girilen stres halleri 😬🫠🌸 hepsi güzel telaşlar ama her ne olursa olsun. Yaşadığımız süreçler sonucu bence hepsi ayrı ayrı birer mucizeler ve çok kıymetliler 🩷 Rabbim en kısa zamanda hayırlısıyla nasip etsin 🌸