aysesimsek Merhaba kızlar benim adetim 3 gün gecikti Bugün doktora gittim ultrasonda gebelik var yüksek ihtimalle dedi ama kan testinde çıkmadı böyle olup da 1 hafta sonra hamile olduğunu gören var mı?
Yusufunannesi_ aysesimsek canım rahim duvarı regl olmaya yakın da kalınlaşıyor Rabbim gönlüne göre versin inşAllah
EbruIrmak aysesimsek benim 3 haftalık falandi sanırım kasık ağrısından acile gittim gece yarısı apandist falan zannettik hatta kanda gebelikte baktılar çıkmıştı