ozlemozdemir09 1 sene içinde düzensiz şekilde ilaç kullanmama rağmen 8 olan triodim 3,50 oldu bu değerdeyken evlendim evliliğimin 4. ayında hamile kaldım o anda da değerim 3,50 ile eşit düzeydeydi . şuanda 13 haftalık gebeyim düzenli bir şekilde ilaç kullanmaya devam ettim 1,50 düzeyinde ve sağlıklı ilerliyor. Nette bu konu hakkında abartılı bilgiler var ama nodüllerim olmasına rağmen bu şekilde ilerleyebiliyorum