Cansu424 canim pazar gunu özel hastanede beta değerim 41.3 gelmişti bende pazartesi sağlık ocağına gittim orda kan verdim ordaki değerim de 39.99 çıktı perşembe tekrar yapalım dedim kafam karıştı bugünde gittim ilk gittigim özel hastaneye bu sefer deger 41.99 cikti beynim yandı perşembe doktora randevu aldım sürpriz bir bebisti pcos hastasıyım 3 oglum var cok sukur 🫠