sssee kızlar bat 17 dpo 3 erken gebelik testi icin sizce erken mi?? belirti olarak ara ara regl olacakmısım gibi kasılmalar ağrılar oluyo o kadar
wind sssee canım daha sperm anca yumurtalıklara doğru ilerliyordur ya da yeni yerleşmiştir. En erken dpo 11, 12 de yapmalısınız ki onda bike çıkmayabilir