Selam hanımlar geçen testlerde pozitif çıkmıştı sonra adet olmuştum o yüzden kan vermemiştim söylemiştim, dünden beri miğdem bulanıyır çok kötüydüm , hastaneye gittim doktor beta hcg de istemiş kanlar bir çıktı betam 474 çıkmış kadın doğuma gittim kese için bu beta erken dedi haftaya Salı gel dedi keseyi görelim dedi çok şaşırdım adet oldum ben ama normal dedim geç oldu ama oldu böyle olan var mj