Kızlar bu gün görüş günümdü devlet hastanesine gidiyorum her şey çok güzeldi bebeğim bir hafta önde gidiyor normalde 19 + 5 hatta tekmelemeye başladı görüntüde bile görünüyordu ama doktorum kalpte koyuluk olduğunu söyledi çok endişelendim çok üzüldüm bana Endişelenecek ve üzülecek bir şey olmadığını söyledi sadece detaylı ultrasonda bir kontrol etmeni öneririm dedi üzülmene gerek yok dedi ama işte annelik herhalde böyle bir şey çok üzgünüm siz de hiç böyle bir şey olmuş muydu geçer mi bu durum