sevacano doktoruna güveniyorsan riskli dediyse dinle. Ama doktoru araştırdıysan içine sinmiyorsa başka doktora görün araştırıp tabi, ben araştırıp gittim ve normal doğum taraftarıydı, ha tabi zorunlu sezeryana döndü o ayrı. Ama ben süreci doktora bıraktım güvendiğim için, sezeryan olman gerek dese gene direk sezeryana girerdim. Normal doğumdan kaçan bir doktor değildi başarılıydı da 🤷🏼♀️