Filizismail hamile kaldığım gümden beri bende kasık ağrısı yaşıyorum ve dün bi anda sağ tarafımdan bi ağrı saplandı hareket edemedim sanki içerde bişeyler yırtılıyor gibi hissettim karnım da şişti kaldı sonra biraz yürüdüm fln geçti ama hala kasıklarım da ağırlık var gibi hissediyorum daha 9+3 haftalığım 😏 doktorum geçen ağrıdan korkma Demişti ama bazen tedirgin oluyorum