kumsalyildirim Kızlar ilk defa burada gördüğüm birşey. Dpo yumurtanın çatladığı günden itibaren mi sayılıyor ? Ovulasyon testi kullanıyorum. Pik gördükten sonra silişleştiği gün mü oluyor ? Ve Dpo kaçta erken gebelik testi yapılır ?
nilruhu kumsalyildirim çatlamayı gördükten sonraki gün dpo 1 oluyor. Chatgpt mesela aşağıdaki şekilde sayıyor bende öyle sayıyorum. 
kumsalyildirim nilruhu ben henüz daha pik göremedim :) adet başlangıcından itibaren 11. Gün bugün 2 3 güne çatlama olur diye düşünüyorum . Sonrası benimde bekleme süreci
kumsalyildirim nilruhu inşallah teşekkür ederim 🙏 pil görülen gğn ve ertesi gün yeterli olur mu acaba ?
nilruhu kumsalyildirim pik öncesi pik ve çatlama diyorlar genelde. Ben şansa 3ünüde değerlendirdim ama ne kadar değerlendirebiliyorsanız değerlendirin. Ne kadar ilişki olursa Şans o kadar artıyor.
nilruhu kumsalyildirim benim 5 nisan pik 6 nisan çatlama oldu. Bugün dpo 1. Bat 19 nisan görünüyor benimde bayağı var. 2 hafta becerebilirsem kendimi tutacağım test yapmayacağım🥹
nilruhu kumsalyildirim dayanabileceğine pek inancım yok ama direneceğim. Erken yapmakta insanı strese sokuyor negatif çıkınca erken yaptım yarın tekrar yapayım stresi🫠