seydayar doğum için asla oraya gitmem yani aslaaa doktorum düşük tehlikem olduğu için serum ve iğne yazdı acilde hemen taktır dedi acilde dakikalarca ayakta kayıt bekledik kayıttan sonra vezneye gittik veznede sıra bekledik ücret olayı çok komikti zaten şuan şuan 4000 küsür görünüyor sen git taktır gel düşer o dedi saçmalık yani taktırmak için gittim önününzde 3 kişi var 40 ar dakikadan 2 buçuk saat yapar sıraya aldım sizi sıranız gelince arayacağım dedi o sırada arkada serum beklerken sancısında ortalığı ayağa kaldıranlar vardı yani beni tam 3 saat sonra aradılar