Aleynaaaag nevin34 evet yanlış hatırlamıyorsam 20.haftaya kadar gebe olanlara bakılıyor,evlilik öncesi eşiniz yaptırmadıysa gebeyken siz yaptırabilirsiniz güvenli bir işlem
melisasak35 nevin34 benide çağırdı sağlık ocağı ama burda yapılmıyo hastaneye göndercem dedi eşinde bağlı olduğu sağlık ocagına gitsin dedi eşimin izin alma durumu yok benimde hastaneye gidip uğraşasım gelmiyor neden bilmiyorum
mucizebebeklerimiz nevin34 evet canım bende gebeyken yaptırmıştım aslında ben gebe kalmadan önce yaptırdım sonucumuzda yanlışlık olmuştu tekrar kan vermem gerekmişti ama bu süreçte ben hamile kalmıştım bu yüzden hamileyken yaptırmıştım
nyra nevin34 gebeliğin başında dr.um istedi 2 çocuğumuz var 3.ye hamileyim. Eşime bakılmasını istedi sorun çıkarsa bana bakılacaktı bunun için sağlık ocağına yönlendirdi kan verdi eşim sonuç yaklaşık 1 ay sonra çıktı çok şükür yokmuş o sebeple bana bakılmadı.
nevin34 Aleynaaaag yok yapmadık bizim zamnmzda yokdu.hamıleym ya yanls cıkarmı dıye bı dusundum bi çocgm var.yenı evleneceklere yapılyodu bu sma
atesismom gebeyken yapılması çok anlamsız bence, allah korusun eğer öyle birşey varsa nolacak o yavruya
Aleynaaaag atesismom Allah korusun olumsuz bir şey olursa sma tanısı alacak ve anne baba isterse bebeği aldırabilir istemezse devam edebilirler ama en azından ne ile karşılaşacaklarını bilmeleri gerekir
Aleynaaaag nevin34 yeni evlenenelere ve evlilik dışı olanlara aynı zamanda gebelere yapılıyor,kanınız ile yapılan bir işlem güvenle yaptırabilirsiniz bebeğinizin sağlığı için
Zeynep1401 Ben hamileyken de sağlık ocağı söylemişti eşim kan vermişti gidip şükür bir sorun çıkmadığı için bana bakılmadı