Fundayim Kızlar 17 Mart’ta rahim filmi çekildim ve şuan adetim 4 gün gecikti. Testler negatif. Ne gebeliğe dair ne adete dair belirti yok . Böyle gecikme yaşayan varmı
safiyekaraca31 Fundayim ben ocağın 7’sinde çekildim 16 Şubat’ta adet oldum ve şu an 6 haftalık hamileyim 2 hafta gceikmeyle öğrendim geç döllenme olmuştur biraz bekle istersen çünkü rahim filmi gecikmede yapabilir doktorum öyle demişti
Fundayim safiyekaraca31 ama sen bir kez adet olmuşsun. Ki ben sadece bir ilişki yaşadım oda 22 Mart 14. Gündü. Daha sonra 19. Gün yumurtlama akıntısı yaşadım. Yani olsa şuan cikmazmiydi
safiyekaraca31 Fundayim yani aslında çıkması lazım ama geç döllenme olabilir direk kan ver o zaman netleşir