22 haftalık hamileyim. Albümin alt sınırda çıktı. Doktor da artık ciddi dikkat etmen lazım protein destekli beslenmen lazım dedi. Yoksa doğumdan sonra sıkıntı oluyor damardan albümin veriliyor 3-4 gün yatışın uzuyor dedi. Bugünden başlıyorum artık protein destekli beslenmeye ama daha önce hamileliğinde böyle albümin alt sınırda olup sıkıntı yaşayan oldu mu? Ve yükseltmek için ekstra ne yaptınız yumurta ve tavuk yemek haricinde