tatlibiri inciminci o şuan uğultulu duyuyor bir kaç kere bile verdi ise kulakta sorun olacağını sanmam
twobabymomm inciminci doğumun ertesi günü gelip yaptılar fakat bir kulağı geçemedi doktor kulağında kir su kalmış olabilir bir hafta sonra getirin bakalım dedi geçmişti çok şükür. İnşallah sizinki de geçer ♥️🙏
Meltemanneolsun inciminci canım benim bebeğim 3. De gecti ilk 2 sinden kaldı. Seslere tepki veriyor mu ya da ses olduğunda gözünü kırpıyor mu seste uyaniyor mu onlara dikkat et
Meltemanneolsun inciminci o zaman duyma belirtisi var biraz daha büyüsün öyle tekrar olculsun. Benim bebeğim prematüre doğdu kulak kanalları çok dar oldugu için sinyal gitmemiş öyle demişlerdi
Meltemanneolsun inciminci o yüzden de kulak kanalları dardır sinyal geçmemiştir biraz daha büyüsün geçer canım merak etme 34 de doğdu benimki. Ben de çok stres yapmıştım ama boşuna yapmışım.