yeliz1923 1melekannesi3858 Evet raporu doktor görebiliyor kan sonucu e nabızda görünüyor ama ddtaylı görünmez doktor görebilir ancak
1melekannesi3858 yeliz1923 tamam canım işte benim.sordugum.soru ben bugün hastaneye gidiyorum zaten de kan tahlili çıkmış rapor da doktorun ekranına dusuyo yani degilmi
atik_ 1melekannesi3858 bugün bende ultrasona girdim ikili kantesti verdim 3 hafta sonra gel dedi kontrol için sonucunda çıkar dedi
1melekannesi3858 nasibinkadar hastaneye göre degisiyo o benim sürecim.doktorum yönlendirme yaptı ultrasona ultrason çekildim sonra kendi doktoruma gittim kan verdim kan sonucum ve grafik de 5 gün sonra çıktı sorun yokmuş çok şükür