Kızlar 5 6 gündür kullanıyorum turuncu iğneyi sabah 3 akşam 2 doz yeşilini gece 5 doz kullaniyorum yüksek çıksa geceyi 2 arttır demişti ama yinede istenilen değerde çıkmıyor özellikle açken yüksek oluyor beslenmeyide çoğu yasakliyi yemiyorum 30 haftaligim bu arada bilgisi olan varmı