birkizbirerkek Merhaba arkadaşlar , 20+5 günlük hamileyim artık bebeğime yavaş yavaş bişeyler almak istiyorum. Bugün internette dolaşırken phılıps avent marka biberon setine denk geldim 1 adet biberon 2 adet emzik ve emzik zinciri var paketin içinde..biberonun ucu anne göğsü şeklinde yapılmış.. bu markayı alan kullanan anneler memnun mu ya da başka önerebileceğiniz bi marka var mıdır yardımcı olabilirseniz çok sevinirim 🤗
Sinem11 birkizbirerkek ben biberonu set olarak almadim bi tane philips avent 120 ml biberon aldim ne olur ne olmaz bulunsun diye bide ikili philips avent ultra air emzik aldim