Merhaba kızlar bilkent şehir hastanesi takipliyim en son 16. Hafta kontrolüme gittim şu an 17+6 yım. Görüşmede doktor bir daha ne zaman geleceğimi söylemedi bende söylemeyi unuttum sizler kaçıncı haftada kontrole gittiniz. Sorunlu bir durum yoktu gebeliğim normal akışında ilerliyor