mihra2021su anne9800 bu kadar erken neden yapıyorsunuz adetın gecıkmesını beklemek gerek bı en az 5 gün gecıkme olursa oyle yapın
Meral_63 anne9800 yükselir bacım Benim de ilk gebeliğim böyle öğrendim adete 3 gün kala yine kan ver sen
asil15 anne9800 iliski ve yumurtlama üzerinden en 10 yada 12 gün geçmesi lazimki kanda belli olsun erken vermişsiniz gecikmeyi bekleyin
ARYa143 Regl gecikmesi yaşadıktan sonra test yapsanız daha iyi sonuç alırsınız çok erken vermişsiniz. Biraz bekleyin geciktiktikten sonra test yaparsınız, çizgi durumuna göre kan verirsiniz 🤗
kaanmoomm anne9800 üzülme ben regldan 4 gün önce yaptım negatif ti kan sonucu . 2 gün sonra yaptım beta 30 hamileyim bence biraz daha bekle
nora1233 kaanmoomm öncelikle hayırlı olsun bebeğiniz😍 adetiniz düzenli miydi kaç günde bir oluyordunuz benim de adetime 3 gün var sabah test yaptım negatif geldi varsa geç döllenme olmuş olabilir mi diye düşünüyorum 😞
kaanmoomm nora1233 26-31 gün arası değişiyordu Regllarım doktor Pkos dedi hatta 1. Çocukta . Ben takviye kullandım . İniositol her kadının yumurtlama zamanı farklı mesela benim ki regl bitince 1 gün sorna yumurtlamam . Bence yumurtlama vaktiniz farklıdır onu da eğer akıntıdan anlamadıysanız belki Regla yakın hamile kalmışsınızdır . Üstünden ilişkinin 15 gün geçince testte pozitif oluyor
nora1233 kaanmoomm bende pkos falan yok yani tanı nasıl konuyor onu da bilmiyorum ama şubatın ilk haftası bartolin apsesinden ameliyat oldum doktor vajinal ultrason yaptı tüplerde veya rahimde bişey olsa söylerdi değil mi 🙄 28 günde bir olurum hiç aksamaz 1 gün önce veya en geç 1 gün sonra olurum. İnşallah bu ay güzel haberler alırım sizin gibi 🥹❤️
kaanmoomm nora1233 inşallah her ay 3 gün geriliyor genelde regl düzeni inşallah bir am önce hayırlı haberi alırsınız
sibely12 anne9800 yanlış anlamayın ama kan için reglinizin gecikmesini bekleyin erken gebelik testleri yapabilirsiniz ama kan için bekleyin çünkü sonuç negatif geldiğinde psikolojinizde umudunuzda alt üst oluyo bakın ben 3 sene hamile kalamadım tedaviler denedim aylarca testler yaptım reglim 1 gün geçince test yapıyodum ameliyat oldum bana tüp bebekle belki olur doğal yolla zor dediler 4. Sene kendiliğinden hamile kaldım önceleri çok kafama takıyodum her ay strese giriyodum bu ay olucakmı diye 4. Senemde temmuzda kafam çok doluydu arkadaşımın düğününe katıldım eşimle eğlenmeye baktım konserlere falan gittim o ay hiç düşünmedim alkol bile almıştım regl olacağım gün içime birden bi his geldi test almam için gittim aldım cesaret edip yapamadım ertesi sabah yaparım dedim o gün regl olmayınca gecesinde dayanamayıp yaptım şok oldum banyoda oturup ağladım sabaha kadar uyuyamadım acaba gerçekmi diye sabah eşime söyledim o bile inanmadı kan verdik doktorun ağzından duyana kadar inanmadık ve şimdi oğlum 2 yaşında ve 6 aylık yine hamileyim olmaz diyenlere rağmen allah nasip etti 2.de tesadüfen süpriz oldu korunmuyoduk ama zaten ilki zor oldu 2.olmaz diye düşündük adetim gecikti diyet yapıyodum kilo verme sürecindeydim ondan geciktim sandım hiç ihtimal vermedim 6 gün gecikince test pozitifti çok uzun oldu kusura bakmayın ama anlatmak istediğim umudunuzu kesmeyin hiç kafanıza takıp stres yapmayın erkende testler yapıp kan verip kendinizi yorup hırpalamayın akışına bırakın reglinizin gecikmesini bekleyin yoksa erkenden hayal kırıklığı oluyo emin olun sakin stres yapmadığınız kafanıza takmadığınız ay oluyo allaha güvenin vardır vakti saati
anne9800 sibely12 sağlıkla alın evladınızı kucağınıza hayırlı olsun. İnşallah bende sağlıkla gebe kalırım
anneyim01 anne9800 Üzülme cnm Adet Olmazsan tekrarlarsın İnş meleğin seninledir olumlu sonuc alrsın 🤲🏻☺️