Merhaba ben 26. Haftadayim. Egepol de Gökalp hocaya gidiyorum çok memnunum. Tavsiye ederim. Sadece telefon numarası paylaşmıyor. Ulaşmak istediğinde hastaneyi arayarak bilgi bırakman gerekiyor o müsait olduğunda konunun aciliyetine göre geri dönüş yapıyor. Yaklaşık 2 yıldır normal takiplerim içinde ona gidiyordum. Başka doktorlar miyom sebebiyle ameliyat önerirken onun yönlendirmesi ile ameliyat olmadan hamile kaldım. Tecrübesi çok iyi.