selamlar ben 20. haftada bebeğimi kaybettim amniyon sıvısı geldiği için. yaklaşık 10 ay oldu. şimdi yeni yeni denemeye başladık. ovulasyon testi takibiyle gebe kalmıştım geçen sene. bu ay da ovulasyon testimin çok net çift çizgi olduğu güne dikkat ettim. umarım bu ay hayırlı haberi alırım. benim gibi düşükten sonra ilk gebelikte deneyip sonuç alan var mı?