Arkadaşlar merhaba, ilk gebeliğim 40. Haftaya bugün girdim. Bebeğim bugün 3.800 lerde çıktı açılmam 1-2 cm sancı yok bebek kanalda açılmam da yok. 2 gün sonraya gel doğmazsa fitil kullanalım dedi yani en geç perşembeye doğuruyorum. Ama 4 kilo yu bulursak zaten aşağı yukarı bulmuşuz, tabii yüksekte çıkabilir düşükte.. zor olur mu bilmiyorum çok korku geldi bana. Hoca sezaryen hiç düşünmüyor çatımın çok iyi olduğunu söyledi uygun olduğunu söyledi ama korkuyorum 😖